Gosti u Rovinju

Gosti u Rovinju

ZigZag osoblje vam želi ugodan boravak u Rovinju!

Za sva pitanja i preporuke, ZigZag tim na recepciji vam stoji na raspolaganju.

KONTAKT:
ZIGZAG Rovinj
+385 20 488522
rovinj@zigzag.hr

NARUČI TAXI:

Ukoliko trebate naručiti transfer iz ili do Zračne luke, molimo da nas kontaktirate na slijedeći kontakt rovinj@zigzag.hr

FAQ

Što ako dolazite izvan našeg radnog vremena?

U slučaju da je Vaš dolazak predviđen izvan našeg radnog vremena, molimo Vas da nas kontaktirate kako bi Vam naše osoblje osiguralo nesmetanu prijavu. Ako smještajna jedinica to omogućava, organizirat ćemo Vam samostalnu prijavu.

Što je samostalna prijava?

Samostalna prijava organizira se za goste koji stižu izvan našeg radnog vremena. Upute za ulazak u zgradu i apartman/sobu, ZigZag osoblje  šalje Vam na vašu e-mail adresu ili mobilni uređaj.

Do kada je vrijeme odjave?

Odjava je do 11 sati.

Je li moguća kasnija odjava?

Kasniju odjavu moguće je dogovoriti samo ako je apartman/soba slobodna. Dostupnost je potrebno provjeriti s recepcijom. Cijena kasnije odjave iznosi 50% cijene noćenja

Zašto je moja kreditna kartica potrebna za rezervaciju smještaja?

Vaša kreditna kartica potrebna nam je kao garancija za obavljenu rezervaciju. Vašu karticu nećemo teretiti ako je otkazivanje rezervacije napravljeno do 5 dana prije vašeg planiranog dolaska, osim ako je rezervacija napravljena po posebnoj cijeni s posebnim uvjetima otkazivanja.

Kako mogu platiti za svoj boravak?

Plaćanje smještaja vrši se pri dolasku, a moguće je platiti gotovinom ili Visa/MasterCard/Maestro karticom.

Postoje li dodatni troškovi?

Boravišna pristojba (1 EUR po danu i osobi) nije uključena u cijenu.

Što ako mi je potrebna pomoć izvan radnog vremena recepcije?

Za pozive u nuždi, ZigZag osoblje možete kontaktirati 0-24 na telefonski broj recepcije +385 20 488522 ili e-mailom.

Postoje li posebne cijene za djecu?

Za djecu od 0-3 godine boravak je besplatan. Na raspolaganju imamo dječje krevetiće koje možete rezervirati prilikom rezervacije smještaja.

Što da učinim ako sam napravio/la štetu?

Kontaktirajte recepciju što prije kako bismo popravili ili zamijenili oštećeni predmet. Svako oštećenje bit će naplaćeno.

Čiste li se apartmani/sobe svakodnevno?

Apartmani se čiste prije Vašeg dolaska i jednom u tijeku vašeg boravka u slučaju kada je boravak dulji od pet dana. Dan čišćenja dogovorite sa ZigZag osobljem. Dodatno čišćenje na Vaš zahtjev moguće je, uz naknadu za dodatno čišćenje, dogovoriti sa ZigZag osobljem ili prilikom rezervacije ili prilikom dolaska.

Naše se sobe čiste svaka dva dana, nakon druge noći.

Je li mi potreban adapter za struju?

Naše utičnice su standardne europske utičnice od 220 V. Ako se vaši punjači razlikuju preporučujemo da kupite europski utikač ili adapter.

Je li dopušteno dovođenje kućnih ljubimaca?

Kućni su ljubimci dopušteni samo ako postoji odobrenje ZigZag osoblja.