Gosti u Zagrebu

ZIGZAG Gosti u Zagrebu

ZigZag osoblje vam želi ugodan boravak u Zagrebu!

Za sva pitanja i preporuke, ZigZag tim na recepciji vam stoji na raspolaganju.

KONTAKT:
ZIG ZAG Zagreb
+385 1 8895 433
info@zigzag.hr

NARUČI TAXI:

FAQ

OK. Obavili ste rezervaciju i u Zagreb putujete avionom. Kako je najlakše doći od zagrebačkog aerodroma do ZigZag recepcije?

Od zagrebačkog aerodroma do ZigZag recepcije najjednostavnije je doći taksijem. U slučaju da ste zainteresirani, molimo, obratite nam se e-mailom kako bismo obavili rezervaciju za Vas. Rezervaciju možete obaviti i sami na našoj web-stranici.

Potrebno je 30-ak minuta od aerodroma do centra Zagreba, a potrebno je izdvojiti 150 HRK (20 EUR). Plaćanje vožnje je na recepciji zajedno sa smještajem.

Druga je opcija prijevoz autobusom.

Croatia Airlines shuttle sa zagrebačkog aerodroma polazi svakih 30 minuta i vozi do zagrebačkog Autobusnog kolodvora. Cijena karte iznosi 30 HRK (oko 4 EUR) po osobi.

Kako doći od zagrebačkog Autobusnog kolodvora do ZigZag recepcije?

Nasuprot ulazu na Autobusni kolodovor nalazi se tramvajska stanica. Pričekajte tramvajsku liniju 6/smjer ČRNOMEREC. Cijena karte iznosi 10 HRK po osobi (oko 1,5 EUR) i vrijedi 90 minuta. Siđite na petoj stanici, glavnom zagrebačkom trgu – Trgu bana Josipa Jelačića, odakle imate samo nekoliko minuta hoda do ZigZag recepcije.

Skinite mapu tramvajskih linija

Ako se odlučite za taksi, potražite EKO Taxi ili Radio Taxi Zagreb s plavom oznakom i imajte na umu da vožnja od autobusnog kolodvora do naše recepcije iznosi najviše 30 HRK.

Kako doći od zagrebačkog glavnog željezničkog kolodvora do ZigZag recepcije?

Postoje dvije opcije: pješice ili taksijem.

Glavni željeznički kolodvor nalazi se 10 minuta hoda od ZigZag recepcije. Upute potražite ovdje.

U slučaju da se zbog brojne prtljage odlučite za taksi, potražite stajalište taksija ispred glavnog ulaza na kolodvor. Budite oprezni, potražite EKO Taxi ili Radio Taxi Zagreb s plavom oznakom i imajte na umu da vožnja od glavnog željezničkog kolodvora do ZigZag recepcije iznosi najviše 20 HRK. Ako želite, slobodno nam pošaljite e-mail i mi ćemo obaviti rezervaciju taksija za Vas. Rezervaciju možete obaviti i sami na našoj web-stranici.

Kako doći od Plitivičkih jezera do Zagreba?

Plitvička jezera i Zagreb povezani su jedino autobusnom linijom.
Raspored autobusa možete pronaći ovdje.

Koje je radno vrijeme recepcije i u kojem je vremenu moguća prijava?

Recepcija je otvorena od 9 do 21 sat. Prijava počinje od 15 sati. Slobodni ste doći prije službenog vremena prijave te ostaviti svoju prtljagu na recepciji. Ako će vaš smještaj biti spreman ranije, ZigZag osoblje će Vas o tome obavijestiti.

Što ako dolazite izvan našeg radnog vremena?

U slučaju da je Vaš dolazak predviđen izvan našeg radnog vremena, molimo Vas da nas kontaktirate kako bi Vam naše osoblje osiguralo nesmetanu prijavu. Ako smještajna jedinica to omogućava, organizirat ćemo Vam samostalnu prijavu.

Što je samostalna prijava?

Samostalna prijava organizira se za goste koji stižu izvan našeg radnog vremena. Upute za ulazak u zgradu i apartman/sobu, ZigZag osoblje  šalje Vam na vašu e-mail adresu ili mobilni uređaj.

Do kada je vrijeme odjave?

Odjava je do 11 sati.

Je li moguća kasnija odjava?

Kasniju odjavu moguće je dogovoriti samo ako je apartman/soba slobodna. Dostupnost je potrebno provjeriti s recepcijom. Cijena kasnije odjave iznosi 50% cijene noćenja

Zašto je moja kreditna kartica potrebna za rezervaciju smještaja?

Vaša kreditna kartica potrebna nam je kao garancija za obavljenu rezervaciju. Vašu karticu nećemo teretiti ako je otkazivanje rezervacije napravljeno do 5 dana prije vašeg planiranog dolaska, osim ako je rezervacija napravljena po posebnoj cijeni s posebnim uvjetima otkazivanja.

Kako mogu platiti za svoj boravak?

Plaćanje smještaja vrši se pri dolasku, a moguće je platiti gotovinom ili Visa/MasterCard/Maestro karticom.

Postoje li dodatni troškovi?

Boravišna pristojba (1 EUR po danu i osobi) i parking (10 EUR po danu i autu) nisu uključeni u cijenu.

Što ako mi je potrebna pomoć izvan radnog vremena recepcije?

Za pozive u nuždi, ZigZag osoblje možete kontaktirati 0-24 na telefonski broj recepcije +38518895433 ili e-mailom.

Postoje li posebne cijene za djecu?

Za djecu od 0-3 godine boravak je besplatan. Na raspolaganju imamo dječje krevetiće koje možete rezervirati prilikom rezervacije smještaja.

Što da učinim ako sam napravio/la štetu?

Kontaktirajte recepciju što prije kako bismo popravili ili zamijenili oštećeni predmet. Svako oštećenje bit će naplaćeno.

Čiste li se apartmani/sobe svakodnevno?

Apartmani se čiste prije Vašeg dolaska i jednom u tijeku vašeg boravka u slučaju kada je boravak dulji od pet dana. Dan čišćenja dogovorite sa ZigZag osobljem. Dodatno čišćenje na Vaš zahtjev moguće je, uz naknadu za dodatno čišćenje, dogovoriti sa ZigZag osobljem ili prilikom rezervacije ili prilikom dolaska.

Naše se sobe čiste svaka dva dana, nakon druge noći.

Je li mi potreban adapter za struju?

Naše utičnice su standardne europske utičnice od 220 V. Ako se vaši punjači razlikuju preporučujemo da kupite europski utikač ili adapter.

Je li dopušteno dovođenje kućnih ljubimaca?

Kućni su ljubimci dopušteni samo ako postoji odobrenje ZigZag osoblja.